Pulsing Barre Lukket ned på ubestemt tid

Øvrige spørgsmål, kontakt
  Formand Jan Hofvander / JHO / +45 38 27 20 16
  jan.hofvander@radiometer.dk

Velkommen til Pulsing Barre.
Pulsing Barre er udviklet af Frida Hallqvist, og tager udgangspunkt i Ballet, Pilates, Yoga og styrketræning.
Du træner dine muskler til det yderste med intensiv syretræning i graciøse øvelseserier.
De små pulserende bevægelser strammer og toner dine muskler og kan på den måde ommøblere din krop og opbygge en stor råstyrke og smidighed.
Der vil være fokus på din balance, vejrtrækning og kropsholdning under træningen.

Påklædning
Løstsiddende tøj til indendørs træning anbefales. Indendørssko er obligatorisk – medmindre du ønsker at træne uden fodtøj.

Lokale
Vi træner i gymnastiksalen i bygning F i kælderen. Der er mulighed for at gå i bad efter træningen. Husk håndklæde.

Holdtider
Vi træner hver fredag kl. 07:00 til 08:00

Pris
Alle, der både er medlem af Idrætsforeningen Radiometer og Fitness og Hold, kan gratis deltage i Pulsing Barre