Motionsboksning

Jan Hofvander / JHO / +45 38 27 20 16
  jan.hofvander@radiometer.dk

Velkommen til ……
Motionsboksning bygger på øvelserne fra rigtig boksning – og involverer både boksehandsker og slag. Dog ikke på hinanden, men til gengæld på sandsække og puder.
Træningen er hård (til tider benhård) og består, udover boksningen, af konditionstræning som løb, kast med medicinbolde, sjipning, cirkeltræning og hop.
Motionsboksning kræver ingen forudsætninger udover et godt helbred og masser af vilje.
På sigt vil der forkomme både slag- og sparkekombinationer.
u vil med garanti få sved på panden.
Der stilles boksehandsker til rådighed, men jeg anbefaler, at du selv køber et par efter et stykke tid.

Mød op, og prøv om det er noget for dig

Påklædning
Løstsiddende tøj til indendørs træning anbefales. Indendørssko er obligatorisk – medmindre du ønsker at træne uden fodtøj.

Lokale
Vi træner i gymnastiksalen i bygning F i kælderen. Der er mulighed for at gå i bad efter træningen. Husk håndklæde.

Holdtider
Vi træner hver torsdag kl. 16:00 til 17:15

Pris
Alle, der både er medlem af Idrætsforeningen Radiometer og Fitness og Hold, kan gratis deltage i Motionsboksning.